AKTUALNOŚCI

Nasza aktywność w 2018 roku, podsumowanie kilku najistotniejszych wydarzeń.

kwiecień 2019

Nasza aktywność w 2018 roku, podsumowanie kilku najistotniejszych wydarzeń.   W ubiegłym roku kontynuując współpracę z Komisją Europejską w zakresie prac eksperckich oceniliśmy ponad 50 projektów innowacyjnych w Programie Ramowym Unii Europejskiej Horyzont 2020 - największym w historii Unii Europejskiej programie w zakresie badań naukowych i innowacji. Łącznie to już ponad ...

czytaj dalej

Lidl, Kaufland, Żabka i Intermarche wyróżnione za gazetki

listopad 2017

Gratulujemy sieci Lidl, Kaufland, Żabka i Intermarche otrzymanych wyróżnień.  Kapituła Programu AdRetail Inspirio przeanalizowała blisko 3 tys. gazetek promocyjnych, wydanych w I półroczu 2017 roku. Publikacje miały łącznie ponad 27 tys. stron. Ich powierzchnia całkowita wyniosła prawie 15 mln cm kw. Kapituła Programu AdRetail Inspirio, w skład której wszedł również na...

czytaj dalej

Future Private Labels na Targach Kielce

listopad 2017

Ponad 48 miliardów złotych – tyle wart jest rynek marek własnych w Polsce szacują specjaliści, których można było posłuchać podczas IV Targów i Konferencji Future Private Labels w Targach Kielce. Edycja 2017 wydarzenia, które kompleksowo mówi o sektorze marek własnych – od producentów produktów, po ich opakowania i strategie promocji – zgromadziła 70 wystawców z 7 krajów: ...

czytaj dalej

Certyfikaty ,,Dobry Produkt’’

listopad 2017

Po raz kolejny przyznano Certyfikaty ,,Dobry Produkt’’. Przyznając Certyfikaty Dobry Produkt, nagradzane są najciekawsze produkty spożywcze, wyróżniające się jakością, innowacyjnością, ale także tradycyjną i regionalną recepturą. Logo Certyfikatu Dobry Produkt ma być drogowskazem w gąszczu sklepowych półek i pomagać konsumentom w dokonaniu jakościowego wyboru. Certyfikat D...

czytaj dalej

Stowarzyszenie Forum Dialogu Gospodarczego

wrzesień 2017

Miło nam poinformować że w czerwcu b.r. zostało zarejestrowane Stowarzyszenie Forum Dialogu Gospodarczego. Nasz przedstawiciel wszedł w skład Zarządu Stowarzyszenia. 

Misja SFDG przyjęta przez jego założycieli zakłada kreację i wdrażanie wiedzy o tkwiących w gospodarce i społeczeństwie potencjałach dialogu.

czytaj dalej

Lidl Podróże

wrzesień 2017

Sieci handlowe na rynku polskim nieustannie poszukują wyróżników, ofert budujących pozytywny wizerunek oraz wzmacniających chwiejną lojalność klientów. Oferowanie, poza tradycyjną sprzedażą detaliczną, dodatkowych usług  takich jak na przykład broker finansowy czy ubezpieczeniowy, agent energetyczny, telekomunikacyjny czy też turystyczny nie jest niczym nowym. Już od lat wio...

czytaj dalej

Rynek franczyzy FMCG w Polsce

wrzesień 2017

Od wielu dziesięcioleci handel detaliczny korzysta z dobrodziejstwa dynamicznej ekspansji dzięki zastosowaniu systemu franczyzy. Dla obu stron, franczyzodawcy i franczyzobiorcy bliska i ciągła współpraca musi zapewnić godziwy zysk.

czytaj dalej

Projekty produkcyjne dystrybutorów

wrzesień 2017

Wysoko konkurencyjny rynek wymusza na jego graczach ciągłe poszukiwanie atrakcyjnej oferty produktowej oraz optymalizacji i usprawniania łańcucha dostaw dla podniesienia efektywności operacyjnej. Walka cenowa, którą firmy detaliczne prowadzą od lat, przełożyła się w ostatecznym rozrachunku na producentów...

czytaj dalej

Innowacje

maj 2017

Systemy RFID i beacony usprawnią sprzedaż w sieciach handlowych.

 

czytaj dalej

World Food Warsaw 2017

kwiecień 2017

World Food Warsaw 2017 11-13 kwiecień, 2017 IV MIĘDZYNARODOWE TARGI ŻYWNOŚCI I NAPOJÓW

Już po raz czwarty w Warszawie odbyły się targi żywności tym razem na znacznie większą skalę ze znakomitym efektem handlowym. Nasz przedstawiciel miał zaszczyt uczestniczyć w ceremonii otwarcia targów.

czytaj dalej

Wojciechowicz o innowacjach w FMCG

kwiecień 2017

Wojciechowicz o innowacjach w FMCG: Im mniejsza firma, tym większy opór na zmiany.

czytaj dalej

Retail Summit 2017

marzec 2017

To najważniejsze dla branży FMCG wydarzenie odbyło się w dniach 29-30 marca b.r. a uczestniczyło w nim ponad 1100 managerów i zarządzających największymi firmami sektora w Polsce. Mieliśmy zaszczyt, na prośbę organizatora Blue Business Media, moderować całe wydarzenie i uczestniczyć w debatach sesji równoległych.

czytaj dalej

Food Show 2017

marzec 2017

To była bardzo ciekawa impreza łącząca branżę HORECA z handlem i producentami. Mieliśmy przyjemność aktywnie uczestniczyć w tym wydarzeniu moderując debatę tematyczną: HANDEL WOBEC NOWYCH TRENDÓW KONSUMENCKICH.

zobacz stronę wydarzenia

PRODUKTY

marzec 2017

Podpisaliśmy umowę współpracy ze Spółką Hiper-Com. Sp. z o.o. działającą w obszarze analiz akcji promocyjnych sektora FMCG. Rozpoczynamy promocję i sprzedaż KWARTALNEGO RAPORTU AKTYWNOSCI i aplikacji PRICECHECK. Więcej informacji w bloku:  REKOMENDOWANE ROZWIĄZANIA I PRODUKTY

czytaj dalej