FMCG Business Consulting to ponad 25 lat doświadczeń w branży handlowej na rynku Polskim i krajów Unii Europejskiej
w takich obszarach jak:
- Uczestnictwo w projektach powoływania i zarządzania sieciami handlu detalicznego w modelach delikatesów, supermarketów, dyskontów i convenience.
- Tworzenie procesów i procedur we wszystkich obszarach działań operacyjnych handlu detalicznego i dystrybucji.
- Generowanie marek własnych i właściwe ich pozycjonowanie na rynku.
- Opracowanie i wdrożenie systemu franczyzy.
- Inicjowanie pragmatycznych i efektywnych rozwiązań IT dla sieci handlowych.
- Rozwój spółek handlowych i ich ekspansja poprzez procesy organiczne i akwizycyjne.
- Współpraca z funduszami inwestycyjnymi i inwestorami branżowymi. Prace eksperckie dla Komisji Europejskiej.
W efekcie dysponuje doskonałą znajomością rynku polskiego,
zarówno detalicznego jak i dystrybucyjnego oraz kontaktami z licznymi organizacjami branżowymi,
władzami centralnymi i samorządowymi.
Założyciel
Andrzej Wojciechowicz
Od 1989 roku związany z handlem detalicznym. W tym okresie aktywnie działający w branży FMCG między innymi jako: właściciel sieci sklepów spożywczych, założyciel spółki joint venture z GiB Group – sieć GLOBI, inicjator powołania centrali zakupowej dla polskich sieci detalicznych, twórca programu szkoleniowego ,,Zarządzanie Siecią Supermarketów’’ będącego podstawą działania wielu polskich sklepów detalicznych, zarządzający w różnych obszarach działalności takich sieci jak: Globi (CEO), Casino Group - Leader Price, Tesco, Bomi (CEO).
Sprawował również funkcje członka rady nadzorczej Banku Spółdzielczego Rzemiosła i konsultanta przy Ministerstwie Przemysłu i Handlu. Autor wielu publikacji branżowych.
Obecnie działający jako Doradca na rynku FMCG i Ekspert Komisji Europejskiej i NCBR w obszarze gospodarki innowacyjnej, współpracuje z wieloma ekspertami i specjalistami branży FMCG i finansów.